KONTAKT:

FITTIP s.r.o
Šoltésovej 3
080 01 Prešov

č.účtu: 4019826310 / 7500

IBAN:

SK3375000000004019826310


tel: +421907 507 964

fax: +42151 770 48 37

fittip@fittip.sk

 

AKCIA: Bez poštovného a doprava ZDARMA až domov - pre mesto PREŠOV

OBJEDNÁVKA nad 69 EUR + akciové balíčky - poštovné a balné ZDARMA - celá SR

Bežné poštovné a balné - 4 EUR

 

SPOLUPRACUJEME:



Články, rady, tipy, triky.. »
NO PAIN NO GAIN – FAKE

Neskutočne veľa ,,obyčajných,, ľudí dnes stretávate, ktorí Vám tvrdia, že majú ,,super tréningy so super trénermi,,. Po každom tréningu idú s vyplazenými jazykmi domov so super pocitom osobného progresu. Každý tréning sa snažia makať do maxima, zapisujú si výkony a predbiehajú sa jeden pred druhým. Tréneri ich v tom podporujú, sústreďujú sa na submaximálne výkony v posilňovniach,. Dávkujú zverencom ,,krížené tréningy,, hlavne aby klient bol rozbitý a odchádzal s pocitom že sa nič neodfláklo.

NO PAIN, NO GAIN – FAKE

Fake – platí ak toto motivačné heslo aplikujeme do tréningu priemernej populácie. Ak nie ste vrcholový alebo výkonnostný športovec, ktorý dostáva peniaze za odtrénované jednotky, následný výkon a hlavne za negatívne vplyvy, ktoré plynú z činností vedených do maxima (šport), potom ČÍTAJTE ĎALEJ.
Športovci majú zabezpečenú regeneráciu, lekársky dohľad a stará sa o nich tím odborníkov, ktorí konzultujú ich aktuálny zdravotný a fumčný stav. Samozrejme ,,bežný človiečik,, ktorý ide z fitka rovno domov k deťúrencom a ráno vstáva zase do šichty nemá takýto systém.

Ak chcete trénovať do maximálnych výkonov v akéjkoľvek pohybovej činnosti, musíte mať v priamej úmere rozvinutú aj sféru podpornú, t.j. všetky atribúty ktoré sme pred chvíľou menovali. Vy nechcete byť powerlifter čo dvihne 250 kg(šport). Väčšina ľudí predsa chce fungovať v reálnom živote bez zranení, v dobrej kondícii, trošku vyformovanou postavou (šport pre všetkých). A na to sa nemusíte prepínať do maxima.

Vaša strava, suplementácia (doplnky výživy) nemusia byť preexponované, nemusíte mať doma 324 doplnkov výživy, kupovať si jedálničky od ,,obchodných expertov,, a mať depresie keď ste si dali z torty na narodeninách Vášho syna. Vy nežijete športový život, ste reálny človek a šport a pohyb je doplnok pre Vás aby ste nepozerali doma Vyvolených, ale aby ste sa rozvíjali osobnostne, zdravotne, sociálne. Na to aby ste boli vo forme pre Vás potrebnej, aby ste kompenzovali Vaše sedavé zamestnania, aby ste mali vyformované postavy nepotrebujete jedálničky, presne naplánované na každý deň ako v LÁGROCH, a hlavne tréningy vedené do TLA. Základné princípy, pre základné schopnosti. Väčšina z Vás bohužial ani po tréningoch NO PAIN, NO GAIN u ,,vymakaných expertov,, tieto základne pohybové schopnosti na potrebnej úrovni nemá.


Čo je horšie preexpenované tréningy vedú skôr, či neskôr k zraneniam pohybového ústrojenstva, svalového systému, degeneratívnym zmenám organizmu. Ani VRCHOLOVÍ športovci netrénujú každý tréning do maxima. To môžete vidieť len vo filmoch. Tréningový proces má byť tým pádom vedený pod kontrolou jednotlivých atribútov, kde tréner vidí, či zverenec zbytočne neprepína sily, pretože športový tréning je stres a organizmus pri dlhotrvajúcom preťažujúcom zaťažení, zasiahne a bráni sa. Takéto nezmyselne aplikované tréningy bývajú kontraproduktívne. Tréning má byť súčasťou systému, nie vytrhnutý článok bezo zmyslu.

Tréner má vedieť kam smeruje Váš progress, čo chce s Vami dosiahnuť. Ciele vizuálne(vzhľad tela), a ciele výkonnostné(väčšie zaťaženie) sú zle zadefinované a cieľmi nemôžu byť. Cieľ je komplex pohybových vlastností jedinca. Zaujíma nás jeho funkčnosť, bezproblémovosť jeho telesného fungovania čo najdlšie po celý život bez zdravotných komplikácii. V cvičení bežnej populácie pri zaťažení platí pravidlo že MENEJ je VIAC. Naopak pri komplexnosti činností platí, že by ste nemali len pučiť činky, ale mali by ste vykonávať viac pohybových činností(korčule, plávanie, posilka, volejbal, turistika atď.). Je to lepšie pre Váš telesný a zdravotný progress, ale hlavne je to zábavnejšie a prečistí Vám to hlavu viac ako neustále činky dokolečka dokola.

Vy nie ste vrcholoví športovci, ste synovial, manželky, dcéri, otcovia…
Bavte sa, makajte, stretávajte sa pri športe…ale tak ako všade platí s ROZUMOM..

 


ZmNhM2