KONTAKT:

FITTIP s.r.o
Šoltésovej 3
080 01 Prešov

č.účtu: 4019826310 / 7500

IBAN:

SK3375000000004019826310


tel: +421907 507 964

fax: +42151 770 48 37

fittip@fittip.sk

 

AKCIA: Bez poštovného a doprava ZDARMA až domov - pre mesto PREŠOV

OBJEDNÁVKA nad 69 EUR + akciové balíčky - poštovné a balné ZDARMA - celá SR

Bežné poštovné a balné - 4 EUR

 

SPOLUPRACUJEME:



Články, rady, tipy, triky.. »
COTTAGE CHEESE je to pravé !!

Čaká Vás ráno tréning a vy neviete čo do seba hodiť?

Vločky už nemôžete ani cíťiť, vajíčka veľmi riešiť nechcete a vlastne ani nemôžete, pretože si asi dáte aj aspoň 30 minútový beh po posilňovaní tela a s tuniakovým dychom to tiež nie je IN ráno vo fitku.

Čo teraz?

Jednoznačne odporúčame COTTAGE CHEESE...

Neskutočná pecka, ktorá Vás zasýti, a zaručí Vašu funkčnosť minimálne do Vášho obeda. Zložením ideálny prostriedok či už do silového alebo aeróbneho tréningu, samozrejme ak si ho nenaporcujete 32 sekúndpred výkonom:D. Samozrejme vychutnávať si ho môžete aj počas raňajok, po ktorýchg nebudete makať, respektíve môžete do neho pridať na spestrenie ďalšie elementy zdravia ako hrozienka, ovsene vločky atď. Tu však pozor, obzvlášť, ak Vás čaká vytrvalostnejší výkon. Na tento sa skôr hodí čistý biely COTTAGE.

PÁR VÝHOD:

1.Výhodou jesť cottage cheese, je obsah bielkovín . Každé tkanivá a bunky v tele obsahujú bielkoviny , a je potrebné , aby vznikli nové molekuly proteínov každý deň . Cottage obsahuje aminokyseliny, ktoré vaše telo môže použiť , aby sa tieto nové bielkoviny vtváeali . Je tiež zdrojom komplexných proteínov , čo znamená , že obsahuje všetky aminokyseliny, ktoré vaše telo potrebuje k fungovaniu, ale nemôžu syntetizovať samostatne.


2. Cottage tiež slúži ako zdroj zdravých mastných kyselín a tie majú nesporné klady diabetikov . Mliečne výrobky obsahujú nenasýtené mastné kyseliny trans - kyseliny palmitolejové, ktoré sú spojené so zníženým rizikom cukrovky . Podľa Harvardskej University , osoby s vysokou hladinou trans - kyseliny palmitolejové v krvnom obehu z konzumácie mlieka a mliečnych výrobkov je približne trikrát menšia pravdepodobnosť vzniku cukrovky 2. typu, v porovnaní s ľuďmi s nízkou úrovňou mastných kyselín .

3. Podľa Linus Pauling ústavu na Oregon State University rovnako ako mnoho ostatných mliečnych výrobkov , cottage obsahuje vápnik a fosfor , ktoré prispievajú k zdraviu kostí . Jeho obsah vápnika tiež pomáha pri nervových a svalových fungovaniach . Cottege je zdrojom vitamínu A - dôležitý pre rast a vývoj vašich buniek , vrátane buniek podieľajúcich sa na udržanie zdravia vášho imunitného systému a kože - rovnako ako vitamínov skupiny B , ktoré pomáhajú vaše telo rozobrať a získať energiu z potravín , ktoré jete . Cottage obsahuje aj sodík , ktorý zohráva dôležitú úlohu pri regulácii krvného tlaku.

VÝSLEDOK:
Nejedli ste ho ešte? Začnite. Jedli ste? Začnite opäť.
Skôr ste ho dávali poobede? Skúste teda aj na raňajky pred tréningom, alebo ťažším pracovným dňom.

Nielenže je výživný, ale je aj ľahký, nenafukuje a je ľahko stráviteľný pre bežnú populáciu. Takže či ste hráč futbalového klubu, alebo obchodný zástupca čo ráno vstáva do fitka pred prácou, COTTAGE Vás nesklame.

 



OGM3M2VkZj